Medžio deginimas 10 – Technikos ir triukai

Šis vadovas suteiks jums puikią technikų ir triukų, skirtų medžio deginimui, rinkinį bet kokiu detalių lygiu. Kaip žmogus, kuris mėgsta piešti, buvau sužavėtas, kaip lengvai galėjau perkelti tuos įgūdžius į medžio deginimą ir pagaliau sukurti 3D meną. Dabar, kai turiu šiek tiek patirties šioje srityje, atėjo laikas pasidalinti tuo, ką galiu mokyti!

Be to, kad mokysiu jus apie medžio deginimą, taip pat pasakysiu, kokių įrankių ir įrangos jums reikia, ir pateiksiu keletą naudingų triukų ir patarimų.

Šis vadovas buvo sukurtas „Burn It!“ konkurso tikslams, nes kalbės apie deginimą 100% laiko. Pradėkime!

1 Žingsnis: Medžio deginimo įrankiai

Įrankiai medžio deginimui gali būti įvairių kainų ir kontrolės lygių.

Mano pirmasis įrankis buvo labai pigus (10 USD Walmart’e) ir puikiai atliko savo darbą. Jis buvo komplektuojamas su penkiais skirtingais antgaliais, ir aš vis dar jį naudoju fono užpildymui. Rekomenduočiau šį, jei norite jausti, ar patinka medžio deginimo menas. Tačiau pradėjus deginti valandomis, šis mažylis tiesiog pradės „lėtai virti“ jūsų pirštus. Taip pat laikote degiklį toli nuo antgalio, todėl prarandate šiek tiek tikslumo.

Visas šis procesas paskatino mane nusipirkti profesionalų „Colwood“ degiklį. Galimybė reguliuoti šilumą buvo labai patogi deginant skirtingų tipų medieną (apie tai kalbėsime) ir atliekant kruopštų šešėliavimą. Vietoj antgalių keitimo, jūs tiesiog keičiate visą „rašiklį“ naujiems efektams; didelis privalumas yra tas, kad nereikia laukti, kol antgalis atvės, kad jį pakeistumėte.

Kad niekas nesakytų, jog girti „Colwood“, turiu paminėti, kad jų klientų aptarnavimas yra siaubingas. Brazilijoje buvo neįmanoma užsisakyti kito rašiklio, kai mano sulūžo; jie paprasčiausiai nesugebėjo atsakyti.

Mano pradinė rinkinys yra toks, kaip nuotraukoje, ir, tiesą sakant, vis dar nejaučiu poreikio kažkam kitam!

2 Žingsnis: Medienos, kurias deginsime

Aš nesu ekspertas medienos rūšių srityje, todėl šį žingsnį apribosiu apžvalga tų, kurias turėjau malonumą (arba nemalonumą) deginti. Redaguoti: Nepriklausomai nuo medienos, visada naudokite ventiliatorių šalia kūrinio, kuris traukia orą iš jūsų darbo (nesukite oro į jį, nes tai sukels jūsų degiklio temperatūros praradimą).

MDF: Nėra gražiausia, bet tai buvo ta, kurią turėjau prieinamą daugiausia laiko. Kai dirbau Brazilijoje, MDF dėžės ir skrynios buvo vienintelė galimybė kiekvienoje amatininkų parduotuvėje. Tai yra kieta mediena, todėl reikalauja daugiau šilumos, tačiau turite pranašumą dėl to, kad nereikia rūpintis medžio raštu (nes jo neturi). Kuriant gradientus, dauguma paviršių rodo gražų auksinį blizgesį; vis dėlto kelis kartus jis tiesiog tapdavo pilkšvas ir negyvas.

Redaguoti: Prašome atkreipti dėmesį, kad MDF sudarytas iš medžio dulkių, sumaišytų su kenksmingomis toksiškomis medžiagomis, tokiomis kaip formaldehido pagrindu pagaminta derva (nors pastaruoju metu yra keletas variantų be formaldehido). Bet kokiu atveju, šią medieną naudokite tik neturėdami geresnio pasirinkimo ir imkitės papildomų išmetimo priemonių, tokių kaip ventiliatoriai, kurie traukia orą iš jūsų darbo ir pro langą.

Pušis: Pigi ir plačiai prieinama (dabar, kai esu grįžęs į JAV, bent jau) visomis formomis, ši mediena yra minkšta ir lengvai deginama. Raštai kelia problemų, nes jie yra kietesni ir reikalauja daugiau šilumos, todėl turite subalansuoti taikomą slėgį. Viduje esanti derva suteiks jūsų darbui lako efektą.

Cedar: Kita minkšta mediena, ir raštai nesukelia didelių rūpesčių. Linijos menas išryškėja nuostabiai, tačiau gradientų šešėliavimas beveik nebus pastebimas.

Vyšnia: Puikiai kvepia dirbant! Bandžiau ją tik kartą, ir ji pasirodė labai gera.

Niekada nedeginkite medienos, kuri turi kokią nors apdailą. Deginimas lako nėra geras jūsų sveikatai, ir (patikėkite manimi) gali net sukelti medžio užsidegimą mažomis liepsnomis.

3 Žingsnis: Piešimo gairės

Prieš pradedant deginti, leiskite pasvarstyti apie piešimo gairių brėžimą.

Savo pirmuosiuose projektuose daug stengiausi piešti viską laisvai. Man atrodė, kad būtų apgaulinga, jei daryčiau bet kokį pastangų nereikalaujantį perkelimą į medieną. Paaiškėjo, kad švaistau laiką.

Kai pradėjau gauti daugiau užsakymų su daugybe skirtingų temų, supratau, kad žmonėms tai iš tikrųjų nerūpi. Svarbiausia yra pats deginimas, galutinis rezultatas. Taigi dabar nuolat naudoju JUODĄ anglies popierių (naudoti mėlyną yra katastrofa, patikėkite manimi), kad atlikčiau perkėlimą, ir šiek tiek laisvo piešimo, jei reikia. Žinoma, kartais vis dar malonu visą projektą atlikti senamadiškai…

Triukas: Kai kurie žmonės spausdina piešinius ir perduoda tonerius iš popieriaus į medieną naudojant šilumą, pasitelkdami įprastą geležį arba net šilumos presą. Įsitikinkite, kad jūsų piešinys atrodo tiksliai taip, kaip norite, kad būtų medienoje, nes neturėsite kontrolės, kurios linijos bus perkelti. Asmeniškai, aš mieliau turiu smulkesnę kontrolę virš savo gairių. Be to, jei nesate atsargūs, tai gali deformuoti medieną!

4 Žingsnis: Pagrindiniai kontūrai

Galiausiai, pradėkime deginti!

Jei kada nors piešėte linijų meną rašikliu, ši dalis jums bus labai pažįstama. Mano mėgstamiausias degimo antgalis šiam procesui yra Colwood ieties formos antgalis, paprastai nustatytas 7/10 šilumos intensyvumo MDF medienai arba 5/10 minkštesnėms paviršiams, tokiems kaip pušis.

Triukas: Naudokite tvirtus brėžinius ir stenkitės tai padaryti vienu judesiu, tačiau darykite tai lėtai. Jei darote didelius kreivumus, stenkitės judėti tiek savo ranka, tiek medienos gabalu, kad judesys būtų švelnesnis (žr. „Species Plantarum“). Nesijaudinkite, kitaip galite subraižyti medieną, o ne ją deginti.

Šis antgalis palieka mažas sieneles, kurios apsupa kiekvieną liniją, kad būtų pakankamai aštrus ir pakeltų medieną aplink brėžinį. Man labai patinka ši tekstūra, ir prisipažinsiu, kad tiesiog pasirinkau kažką švelnesnio, kai mano pieštukas sulūžo. Neturėdamas kitų galimybių, daugelyje projektų naudojau savo kaligrafijos antgalį ir galiausiai mėgavausi rezultatu (žr. Starko herbas). Naudodami apvalų antgalį, kuris nesineria į medieną, turite daugiau judėjimo laisvės ir galite lengvai keisti brėžinių kryptį.

5 Žingsnis: Technika: Siluetų užpildymas

Juodų paviršių užpildymas visada yra lengvesnis nei gradientų kūrimas, ir gali būti toks pat gražus. Didelėms paviršiams rekomenduoju plokščią gradientinį antgalį vidutinėje arba aukštoje temperatūroje (žr. Targaryenų herbas). Mažoms sritims kaligrafijos pieštukas tikrai puikiai tinka (žr. Pelėdą).

Triukas: Nereikia stengtis užpildyti piešinio, naudojant kiek įmanoma daugiau šilumos, nebent norite palikti bjaurius brūkšninius ženklus aplink. Dirbkite vidutinėje temperatūroje, naudodami švelnius apvalius judesius ir pamažu tamsinkite kiekvieną sritį po vieną.

Auksinis triukas: Švelniai pūskite ant savo antgaliuko, kai pirmą kartą liesti medieną, ir leiskite jam natūraliai įkaisti, kai judate trumpais apvaliais judesiais. Tai garantuos sklandų pradžią!

Kuo daugiau šilumos taikysite, tuo opakesnis bus jūsų rezultatas. Dirbkite su šia idėja, kad sukurtumėte kontrastus prieš blizgius gradientus.

6 Žingsnis: Technika: Gradientų efektas

Gradientų kūrimas yra sudėtingesnis nei juodų paviršių užpildymas, nes reikia mažiau šilumos, daugiau kantrybės ir tikslesnio valdymo.

Šiam darbui visada naudoju plokščią antgalį ir mieliau dirbu su medienos degikliu, turinčiu temperatūros pasirinkimą. Daugumai medžių 4-5/10 temperatūros lygis yra tai, ko jums reikia.

Šiuo atveju pradėkite lėtai su apvaliais judesiais ir kaitinkite po vieną mažą sritį vienu metu. Pirmiausia nepastebėsite jokių pokyčių, tačiau pamažu atspalvis pradės pasirodyti. Visada lengviau judėti šalia esančiose srityse, nes jos jau yra šiltos, nei judėti pirmyn ir atgal tarp tolimų paviršiaus vietų.

Svarbu: Būkite atsargūs su medienos grainais, nes šiose srityse negalėsite deginti taip efektyviai. Jei turite didelių grainų, jie padarys gradientus daug sunkiau matomus. Visada galite pabandyti taikyti daugiau šilumos šiose srityse.

7 Žingsnis: Technika: Štrichavimas

Štrichavimas ir kryžminis štrichavimas gali suteikti gražų atspalvio ir tekstūros efektą be sunkumų, susijusių su gradientų kūrimu, ir gali veikti net geriau, kai jūsų mediena yra pernelyg grūdėta.

Šiai technikai naudokite sekimo antgalį (pvz., smaigalio formos), lyg pieštumėte bet kurią kitą liniją. Pradėkite štrichuoti viena kryptimi, visada pradėdami nuo kraštų; tokiu būdu brūkšnys degs stipriau kontūre ir pamažu silpnės piešinio viduje.

Norėdami, kad jūsų atspalvis išsiskirtų, pabandykite kryžminį štrichavimą, pridėdami dar vieną linijų rinkinį, statmeną pirmajai.

8 Žingsnis: Technika: Tekstūros

Deginant galima imituoti begalę tekstūrų, todėl pateiksiu keletą patarimų, kaip sukurti keletą iš jų:

Plaukai: Jei norite sukurti šėlstančius plaukus, kaip 80-ųjų stiliaus (žr. „Kiss“), arba šiek tiek nešvarius (žr. „AC/DC“), naudokite plokščią užpildymo antgalį su didesne šilumos intensyvumu. Šiuo atveju neturite stengtis būti sklandus, nes iš tikrųjų norite palikti krypties žymes visur. Kontroliuodami taikomą spaudimą, galite keisti tamsių brūkšnių ir švelnesnių atspalvių derinį. Kad būtų lengviau, galite pradėti apibrėžti plaukų apimtį ir atskirti tuščias vietas apšvietimui.

Kailis: Naudokite sekimo antgalį, tiek aštrų, tiek apvalų, kad sukurtumėte nuostabų trumpų ir švelnių plaukų efektą ir atsižvelgtumėte į atspalvį. Auksinė taisyklė yra taikyti daugiau šilumos ir artimesnius brūkšnius tose vietose, kurias norite, kad atrodytų tamsesnės, ir mažiau bei greitesnius brūkšnius, kur norite, kad būtų šviesesnės. Jei bendras vaizdas atrodo per daug aštrus, sušvelninkite linijas naudodami plokščią užpildymo antgalį.

Žvynai arba odos tekstūra: Atėjo laikas naudoti aštrius ir nutrauktus brūkšnius, kad sukurtumėte įtrūkusių odos efektą. Naudokite plokščią antgalį užpildymui, darydami kraštus tikrai tamsius, kad sukurtumėte tūrį. Šiuo atveju nenaudokite štrichavimo, nebent norite gauti kailinį drakoną.

9 Žingsnis: Fono Technikos

Kai pagaliau baigiate savo pagrindinį deginimą, laikas pagalvoti apie foną. Jis gali labai pakeisti jūsų projekto išvaizdą, ypač kai naudojate pigią medienos dalį. Šios technikos tinka visiems pastangų ir laiko lygiams, kuriuos planuojate investuoti į šį gana monotonišką etapą.

Rūdis: Tai be abejo lengviausia technika, kai tikrai neturite laiko prarasti. Anksčiau imdavau keletą rūdžių turinčių varžtų ir veržlių ir pašalindavau dalį rūdžių su švitriniu popieriumi. Norint tai pritaikyti medienai, tiesiog paimkite šiek tiek dulkių pirštais ir paskirstykite paviršiuje, kaip darytumėte su kreida ar anglimi. Jei nenorite gauti raudonų pirštų, naudokite vatą.

Visais atvejais, kai naudojau šią techniką, dirbau su MDF, o rūdžių danga buvo lygi ir opaka. Labai įdomu, kai fonas yra opakas, o pagrindinis deginimas turi blizgų gradientą, nes jis tikrai išsiskirs.

Šilumos pūstuvas: Dažnai tai geriausias pasirinkimas, šilumos pūstuvas gali būti naudojamas puikiam vignetės efektui. Įjunkite pūstuvą ir judėkite aplink kraštus, NIEKADA nefokusuodami į tą pačią vietą ilgiau nei sekundę. Judėkite per visą plotą ir tolygiai įšildykite viską. Užtruks šiek tiek laiko, kol pradėsite matyti šešėlius, tačiau kai tai prasidės, procesas bus gana eksponentinis (tai reiškia, kad jis tamsės akimirksniu).

Būkite itin atsargūs su metaliniu šilumos pūstuvo galu, kad jis nesiliestų su mediena ar jūsų oda. Rimtai, turiu gražią randą ant riešo dėl nelaimingo atsitikimo.

Šešėliavimas arba užpildymas: Jei esate pakankamai kantrūs arba tikrai neturite didelių plotų užpildymui, galite pabandyti atlikti gradientinį užpildymą arba net visiškai juodą foną. Kartais visiškai juodas fonas yra meno reikalavimas (žr. „Queen“ dėžutę), tačiau tai, tiesą sakant, yra labai daug darbo. Mano patarimas būtų: darykite tai tik jei esate tikri, kad galutinis rezultatas bus vertas to, kitaip fonas jums suteiks daugiau rūpesčių nei pats darbas.

Taškavimas: Tai labai sena technika, kurią galima rasti kai kuriuose viduramžių meno kūriniuose; tuo metu tai buvo daroma šildant metalinius varžtus ir „brandinant” medieną daugybę kartų. Dabar net pigiausias medienos degiklis turi didelį apvalų antgalį tokiam darbui. Palaukite, kol degiklis bus tikrai karštas, ir užpildykite foną po vieną tašką, sustodami išvalyti antgalį, kai jis kaupiasi per daug medžiagos. Kai tai darote minkštoje medienoje, sukuriate tikrą biserio kraštą, taip pat blizgų/opakų kontrastą.

Žingsnis 10: Mėgaukitės!

Dabar jūsų eilė! Jei jums patiko čia matytos technikos ir triukai, nusipirkite medienos degiklį ir pasinerkite į nuostabią piešimo karštu oru meną!

Informacijos šaltinis: https://www.instructables.com/

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest

0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Kontakai:

El.p.: info@apiemediena.lt
Adresas: Kaunas
Administratorius: MB Laimiu laiką ir kainą

Sekite mus: